joi, 31 martie 2011

Primavara, vara...

Stari, ape repezi ale mintii

Senzatii, hrana proasta a instinctelor

Amintiri, imagini goale a momentelor pline

Treceri rapide prin stari, emotii, sentimente

Fulgerator uitam tot si o luam de la capat.

Pierderea totului, lipsa lui acuta

Nebunie prin sevrajul oferit de lipse.

Consilierea ta ,oferita de oameni de suprafata.

Glume si cuvinte goale...

Surpinzator sufletul cantareste, surpinzator devine materie

Surpinzator constiinta se afla doar in jumatate din noi, surpinzator ma sperie

Surprinzator lumea este separata de linii si bariere de spatii goale, de timp

Surpinzator realitatea este proiectia a ceea ce vrei sa vezi, un nou anotimp

Renasterea naturii asteapta undeva aproape

Vechiul cojoc, sa-l arunce sa scape

Se se intoarca la stralucire si lumina

Sa se intoarca la ceea ce a fost inainte sa vina...

Iana grea a trecut, infloresc copacii, se simte in aer

Am ramas sa creez spatii pline in al meu atelier,

M-am pierdut prea mult in lume, in umbre si-n ape

M-am inecat, am murit si-am mers mai departe

Privirile negre le vad dar nu le mai simt

Iar vara e aproape, aproape o ating.

Imi e dor de caldura, de mare si nori

Imi e dor de lume, de ei, de actori...

M-am rupt, m-am spart, m-am taiat franjuri, m-am marcat

Ma pun la loc, ma cos, ma lipesc, cu vara am scapat...

Privesc rasaritul, ii simt caldura

Privesc apusul ca un nou inceput

Imi dau jos casca, imi arunc armura

Pun sabia in stanca s-o scoata cineva priceput...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu